-
ثبت اطلاعات دروس ارائه شده
-
برای افزودن اطلاعات جزوات درسی باید به قسمت عملیات رفته و از طریق فعالیت های آموزشی بخش جزوات را انتخاب نمایید. در این بخش علاوه بر افزودن اطلاعات مربوط به یک جزوه درسی، میتوان اطلاعات سایر رکوردها را نیز مشاهده و ویرایش نمود. با کلیک بر روی افزودن فرمی با نام افزودن جزوات باز می شود که اطلاعات کامل آن، در جدول زیر آمده است. پس از ورود اطلاعات، برای ذخیره رکورد، باید دکمه ذخیره در انتهای فرم کلیک شود.
-
نام فیلد ضروری بودن توضیحات زبان برای فعال شدن فرم باید ابتدا زبان آن را بر اساس عنوان اثر انتخاب نمایید. مقطع مقطعی که درس مورد نظر در آن ارائه میشود، در این بخش انتخاب میشود. وضعیت تدریس تعداد دانشجو تعداد مدرسین امتیاز از فرم نظرخواهی همکاران امتیاز تکمیلی درس ارائه شده در گروه اطلاعات بیشتر در صفحهی بعد نمایش در صفحه خانگی و CV علامت زدن این checkbox باعث نمایش درس ارائه شده در صفحه خانگی و CV میشود. ضمیمه فایل مربوط به درس ارائه شده را میتوان در این بخش بارگذاری نمود. -
درس ارائه شده در گروه
-
برای انتخاب درس ارائه شده در گروه، میتوانید دکمه انتخاب را فشار دهید و سپس از صفحه جدیدی که باز میشود، نام درس موردنظر خود را انتخاب نمایید. لازم به ذکر است که در این صفحه میتوان عملیات جستجو را بر اساس موارد مختلف مانند گروه پژوهشی، عنوان درس و ... انجام داد. به کمک دکمه بازنشانی میتوان textbox فیلد مربوطه را پاک کرد.
-
-
افزودن درس
-
در صورتی که درس موردنظر شما قبلا ثبت نشده باشد، به کمک دکمه افزودن مورد جدید، می توانید رکورد جدیدی را اضافه کنید. در صفحه ای که باز می شود می توانید برای گروه پژوهشی و عنوان درس نیز مراحل قبل (انتخاب، پاک کردن و افزودن مورد جدید) را تکرار کنید. صفحه افزودن مورد جدید به صورت زیر می باشد.
-